Dimineata in Apuseni

Dimineata in Apuseni
Dimineata in Apuseni

 

iubita mea decât să pleci
lăsând în urmă ierni prea reci
mai bine-n lac te-ai preschimba
să mă înnec în apa ta

priveşte-mă cu ochi adânci
ca o pădure-n care plângi
şi nu lăsa, iubita mea
cenuşa-n pleope să mai stea

frumoaso, uite cum mă duc
de dorul tău ca un năuc
prin alte lumi, cu mult mai seci
iubita mea cu ochii reci

*Rares Pintea/Iubita mea cu ochii reci

6 gânduri despre “Dimineata in Apuseni

  1. din nou… Wow! (ca nu-mi venea sa spun altceva ‘nainte sa incep sa scriu (aici) un comentariu)

    tocmai Vin din Arcadia.www, unde „lumina omenescului” lui Vermer expusa in arta,lucrari m-a… inmuiat, si + versurile de aici m-au adus la induiosare. Aproape-aproape… ..

    si Daca mai vine si un al treilea „Multumesc” il primiti?
    Multumesc!

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un comentariu