Lăstari


Lăstari

 

Setos îți beau mirasma și-ți cuprind obrajii
cu palmele-amîndouă, cum cuprinzi
în suflet o minune.
Ne arde-apropierea, ochi în ochi cum stăm.
Și totuși tu-mi șoptești: „Mi-așa de dor de tine!”
Așa de tainic tu mi-o spui și dornic, parc-aș fi
pribeag pe-un alt pamânt.

 

Femeie,
ce mare porți în inimă și cine ești?
Mai cântă-mi înc-o dată dorul tău,
sa te ascult
și clipele să-mi pară niște muguri plini,
din care înfloresc aievea – veșnicii.

 

Lucian Blaga/ Dorul

4 gânduri despre “Lăstari

Lasă un răspuns

