Unii-mi spun…


 

 

 

 
Unii-mi spun că ești încă frumoasă
Eu nu te mai văd azi in nici-un fel
Altădată viețuiam în colibă
Și visam că trăim in castel

Poți să mă duci intr-o vale adancă
Și să-mi spui că mă porți pe câmpie
Ori despre-un crâng de mărunte vlăstare
Să-mi spui că-i o bătrâna vlăsie

Nu știu în ce parte se află apusul
Nici răsăritul incotro vine
Unii-mi spun cu cât ești mai orb
Cu-atat lumea o vezi mai bine

Nu-mi mai văd nici măcar mâinile
Când le duc la gură să mi le mușc
Altădată ocheam Steaua Polară
Și trăgeam în ea s-o împușc

Zaharia Stancu/Unii-mi spun că ești înca frumoasă

2 gânduri despre “Unii-mi spun…

Lasă un răspuns

