Ritm


Ritm
Ritm

Blestematul se-apucă din nou de Chopin…
Eu vreau să-mi închei mai repede versul.
În fine-am găsit – am găsit un refren!
În sunet se schimbă întreg universul,
Şi muzica într-un cuvânt s-a deschis.
Ca orga se zguduie masa de scris.

Aleargă peniţa în tact muzical.
Chopin îmi e frate de drum ideal.
Rozalba, o floare cu mugur ciudat
pe hârtie sonor s-a-ntrupat.
Dar – ce-am să mă fac dacă tace Chopin?
Dumnezeule, toate se vor fi uitat?
În alb se vor stinge şi cânt şi refren?

@Olaf Bull/Chopin îndărătul uşii

9 gânduri despre “Ritm

  1. Va salut! Este prima oara cand intru in „casa” dumneavoastra si nu am venit cu mana goala. V-am adus un „virus”! Motivatia o puteti gasi in cea mai recenta postare de pe blogul meu. Am convingerea ca nu prezinta interes pentru dumneavoastra, participarea la astfel de „joculete”. V-am pus totusi pe lista mea de nominalizari, ca semn de apreciere pentru calitatea remarcabila a blogului. Este de inteles daca nu veti dori sa faceti o postare speciala, pentru astfel de „jocuri virale”. Tinand cont de faptul ca sunteti un om cu orizont cultural, as fi bucuros daca as avea opinia dumneavoastra, la intrebarile lansate de mine in acest „joc”, macar prin intermediul unui mesaj.
    P.S. Apreciez mult fotografia „artistica” care o expuneti pe blog. Am si eu aceasta pasiune si implicit repere, sa apreciez imaginile dumneavoastra. Postez pe un fotoblog, unde sunt mult mai prezent decat in „lumea literelor”, dar eu m-am axat pe fotografia de tip travel si wildlife. Din aceste motive am fost foarte incantat cand ati decis sa urmariti blogul meu „de litere” si va multumesc pentru asta!

    Apreciat de 1 persoană

  2. un ritm ce îmi place 🙂 și îl aștept să vină ..să topească căldura 🙂
    cât despre Chopin și poezie….divin 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

