Chipuri


chipuri
chipuri

M-am aşezat sub becul cel mai puternic
ca să mă vezi şi să ştii:
să nu poţi spune vreodată
că ţi-am ascuns stângaciile mele,
asimetriile şi zonele imperfecţiunii.

Fiecare sărut a fost definit.
Fiecare îmbrăţişare, sărbătorită prin idei.
Atât de limpede îţi stau în faţă,
încât îmi poţi vedea durerea şi bucuria,
ca pe doi peşti, în două nuanţe de-albastru,
înotând în cristalul trupului meu.

@Nina Cassian – Limpede

6 gânduri despre “Chipuri

  1. frumoasă aglomerație 🙂
    mi-a plăcut mult poezia , nu o știam …
    „Atât de limpede îţi stau în faţă,
    încât îmi poţi vedea durerea şi bucuria,
    ca pe doi peşti, în două nuanţe de-albastru,
    înotând în cristalul trupului meu.” ..aceste rânduri mi-au ajuns la inimioară 😉 senkiu

    Apreciat de 1 persoană

  2. Ca bine le spui la margarete „chipuri”. Sunt niste chipuri care intotdeauna,mereu zambesc foarte frumos si ataat de senin…. Si nu poti sa refuzi sa le oferi zambetu tau inapoi.
    Frumoasa poezie. Unele imperfectiuni insa (chiar si subscrisilor) sunt muuuuult subt nota 4.

    Frumoasa poezie. Inca o data , este o poezie foarte frumoasa. (Ma mir c-ai gasit/ cum de-ai dat peste asa ceva !?!)

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

