Mă întreb….


Mă întreb....
Mă întreb….

Să cred în picăturile de ploaie
Ce te-au atins şi mi-au căzut pe gură ?
În gândul ce se frânge în odaie
Purtând a dorului fulgerătură ?
Să cred în aripa învolburată
A miilor de stoluri lunecând
Prin toamna dulce şi străluminată
De veştile ce curg înspre Pământ ?
Să cred în ele şi să cred în tine
Cel care mâni îndureraţii nori
Pe cerul ce mă cheamă şi mă ţine
În braţele-i de aer şi fiori ?
Să cred sau să nu cred în poezie ?
E numai o rafală în fereşti
Ce vine şi se umple de vecie
Când eşti cu mine şi când nu mai eşti.

@Doina Rândunica Anton/Mă întreb uneori

8 gânduri despre “Mă întreb….

Lasă un răspuns

