Nobleţe


Nobleţe
Nobleţe

Tu mergi lângă întrebările mele,
eu merg lângă liniștea ta.

Tu mergi lângă zorii dragostei mele,
eu merg lângă amurgul părului tău.

@Octavian Paler/Definiția liniilor paralele

14 gânduri despre “Nobleţe

  1. m-a uns pe suflet :)…m-ai cucerit cu fotografia :)…noblețe …spirit liber ..delicatețe …divin 🙂 , iar Paler …hmm, de pus pe inimă 🙂

    Apreciază

  2. @”cai si feline… hm… modele de exceptie.” – da, categoric si absolut de-acord cu tine, Danule… 🙂 aceste minunate animale au multe si marunte-n comun, cu o exceptie: talia lor respectiva… 🙂

    multumesc pentru prezenta-ti peirodica sau episodica la locu’-mi de joaca… salutari toulousene însorite si-amicale gânduri, Mélanie NB

    Apreciază

  3. Doamne dacă-mi ești prieten

    ” Doamne, dacă-mi eşti prieten,
    Cum te lauzi la toţi sfinţii,
    Dă-i în scris poruncă morţii
    Să-mi ia calul, nu părinţii.

    Doamne, dacă-mi eşti prieten,
    N-asculta de toţi zurliii,
    Dă-i în scris poruncă morţii
    Să-mi ia calul, nu copiii.

    Doamne, dacă-mi eşti prieten,
    Nu-mi mai otrăvi ursita,
    Dă-i în scris poruncă morţii
    Să-mi ia calul, nu iubita.

    Doamne, dacă-mi eşti prieten,
    Cum susţii în gura mare,
    Moaie-ţi tocul în cerneală
    Şi-nainte de culcare

    Dă-i în scris poruncă morţii,
    Când şi-o ascuţi pumnalul,
    Să-l înfigă-n mine, Doamne,
    Şi să lase-n viaţă calul. ”

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

