Depărtări


Depărtări
Depărtări

De trupu-n care mă pîndeşti, durere,
m-aş despărţi cu inima uşoară,
ca să răsar într-o împrăştiere
de iarbă şi de flori la primavară.

I-o taină pentru ce i-a trebuit
lui Dumnezeu acest clondir de sînge
( dizgraţios şi greu de mînuit ),
cînd gîndul se putea, de-o pildă, strînge,

scînteietor, pe-aripa unui flutur,
ori între două foi de trandafir,
care-s aşa frumoase cînd se scutur
pe-al straturilor verde cimitir.

De cîte ori îmi simt putreziciunea
în care sufletul mi-ai răsădit,
eu, Doamne, nu-ţi contest înţelepciunea,
da-mi zic c-a şasea zi ai obosit.

@Magda Isanos/ Strofele poetului bolnav

9 gânduri despre “Depărtări

  1. O poeta care stia ca va pleca mult prea devreme, inainte de a se implini ca om si artist.
    „Si, iatã, de nimica rãu nu-mi pare,
    la gândul cã m-apropii de-acel ceas,
    ca de iubirea câtã mi-a rãmas
    necheltuitã-n suflet, şi de soare.
    (Cântecul deşertăciunii/ Magda Isanos)”

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

