Fără nume…


fara nume...
fara nume…

Spune-mi pe nume-n şoaptă şi în gând,
Lasă-mi poveşti în rochia de vară,
Aţine-mă-n tăişul serii blând,
Culege-mă-n plecarea ta amară…

Fă-ţi cort de noapte din privirea mea
Când vântul cade aspru peste toate,
Închină-te luminii şi-apoi bea
Din apa lunii care mă străbate…

Sunt între două lumi ca un stindard
Alunecând pe poduri de iubire,
Din Sud spre Nord mă risipesc şi ard
Cu sufletul uitat în nemurire…

Spune-mi pe nume, spune-mi iar şi iar
Ca-ntr-un botez dezlănţuit de soare,
Din dorul tău să cresc şi să apar
Acolo unde timpul nu te doare….

@Doina Rândunica Anton/UN NUME

5 gânduri despre “Fără nume…

  1. frumoși maci 🙂 îmi plac , doar în această formă …liberi să ofere culoare pe câmpii 🙂

    Apreciază

  2. …”mamăăăă”!…. cam asta -i reactia. (despre poezie zic) 🙂 🙂

    Despre maci.. chiar n-ai ce zice… (-„fara nume”- despre ei). [Deosebit de frumosi.:)]

    Apreciat de 1 persoană

  3. Am crezut ca ai plecat…
    Faine versuri, faina reactie. Randunica are multe poeme care merita citite, e un fel de combinatie intre Nina Cassian si Magda Isanos. 🙂
    Cat despre maci, sigur nu-i vad salbatici ori aroganti. Sant doar daruri menite sa ne bucure clipele in care santem capabili de asta.

    Apreciază

Lasă un răspuns

