proiecte…


            Ieri am nimerit întâmplător (ca musca în lapte aş spune dacă ar fi vorba de altcineva) la o reuniune a Consiliului Civic Clujean, unde s-a discutat despre candidatura municipiului de pe Someş la statutul de Capitală culturală europeană. Aşa că mi-am scos aparatul şi am facut câteva poze în timp ce cu o ureche eram atent la ce vorbeau distinşii participanţi. Nu o să fac rezumatul discuţiilor, probabil acestea vor fi difuzate mediei pe canalele specifice. O să spun doar că s-a vorbit foarte mult despre proiecte la un nivel surprinzător de teoretic, s-a scos în evidenţă profilul oraşului şi a locuitorilor săi în baza unor sondaje de opinie, rezultând de aici atuurile clujenilor în competiţia amintită şi bineînţeles, s-a remarcat de mai multe ori că, în acest context, cultura este sprijinită oficial şi destul de consistent de forurile competente.

              Ca o concluzie, greşită mai mult ca sigur fiindcă nu am fost prezent la întreaga manifestare, dar concluzie totuşi, o să spun că participanţii au lăsat impresia că diferitele entităţi implicate în procesul de câştigare  a statutului de capitală culturală nu au încă o filosofie comună de abordare a problematicii, asta însemnând probabil şi o coerenţă mai scăzută a acţiunilor şi a măsurilor subsumate scopului final.  De asemenea, am sesizat entuziasmul, implicarea, optimismul celor care au luat cuvântul. Oricum, pe buzele tuturor, a fluturat ca un stindard, ca o finalitate majoră, un cuvânt magic: proiecte, proiecte, proiecte…

Acestea fiind zise, un set de poze cu participanţii, unii dintre ei cunoscuţi clujenilor din media:

proiecte
proiecte

SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC  SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC

proiecte
proiecte
