singur in Apuseni


SONY DSC

6 gânduri despre “singur in Apuseni

  1. Turistule, ai stiut ca ma gandesc la tine cand am vazut Muntele Baisorii? 🙂 De ieri vroiam sa iti scriu si m-am luat cu vorba. Pai cum sa nu-mi fie dragi mi fotografiile tale cand ma intorc in locuri frumoase legate de amintiri. Imi amintesc de un 1 Decembrie facut intre colegi, acolo. O sarbatoare de o zi care s-a transfromat in cateva zile. Deja umblu cu gandul pe cararile muntelui, pana la partia de schi si in vale.

    Apreciază

Lasă un răspuns

