fantomatici


4 gânduri despre “fantomatici

  1. M-am prins,dar parca nu-mi vine sa intervin asa de mult in original.
    De ex.la cele de la Gilau si Gradina Botanica n-am intervenit de loc .
    Sa ai o saptamina buna!

    Apreciază

  2. Am aranjat-o un pic dar nu in punctele esentiale, cum ar zice nenea iancu: practic am improspatat si accentuat culorile si alte chestii uzuale: ajustari de contrast, luminozitate, sharp..
    O zi buna!

    Apreciază

  3. Stii cum e, tindem spre mai bine si suntem tentati sa corectam pe ici, pe colo. De altfel, in multe cazuri poza difera mult de realitate, asa ca inca o mica interventie pare, sau chiar, este scuzabila…

    Apreciază

Lasă un răspuns

