cal alb


4 gânduri despre “cal alb

  1. mmm…uite încă ceva frumos ce îmi este tatuat pe suflet :)muntele și caii 🙂
    uff , știu am multe tatuaje pe suflet 🙂
    divină fotografie !!

    Apreciat de 1 persoană

  2. ha, ha! Ai fost la vreun salon de tatuaje special.
    Pana la urma ti-am dibuit si eu blogul, e frumos. O sa incerc un coment dar sant cam stangaci, as fi preferat un buton de like… 🙂

    Apreciază

  3. ooo daaa 🙂 am multe tatuaje speciale 🙂 de și pe suflet ..
    nu-i bai ..nu trebuie să fie obligație …mai ales că , până și eu l-am cam abandonat …

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

