rusinică, actualMM.ro!


Aştia de la ActualMM.ro http://www.actualmm.ro/afla-aici-ce-s-a-intamplat-de-a-lungul-timpului-intr-o-zi-de-12-mai/

se laudă ca sunt mereu primii. Am intrat intâmplător pe site-ul lor de pe FB, drept sa spun nici nu ştiam de existenţa lor pana acum 5 minute. Şi ce să vezi, o poză de la subsemnatul ilustrază articolul la care am dat link-ul. Nu or dat bună ziua înainte, nu m-or întrebat cât e ceasul, sau alte chestii din astea, pur şi simplu s-au gândit că turistul e la cluj şi ei la maramu, aşa ca e rost de o poză.

Dacă am văzut că se laudă că sunt mereu primii le-am scris un mesaj că nu-i drept, alţii  din presă mi-or furat poze înaintea lor, dar bineânţeles că acest coment trebuie moderat prima data şi abia apoi…

aşa că îmi scriu comentul pe propiul blog şi dau şi linkul cu poza în chestiune, nu de alta dar presa e câinele de pază al democraţiei, al dreptăţii, al, etc, etc.

Ruşinică domnilor, ruşinică! Vă place poza cu nr. opt?

https://turistclujan.wordpress.com/2011/04/04/dumitru-farcas-si-sportul-clujan/

4 gânduri despre “rusinică, actualMM.ro!

  1. Mda, asta e etica profesionala la unii gazetarasi. Cu alte cuvinte, isi baga picioarele in munca altuia. O fotografie poate avea in spatele ei eforturi fizice, intelectuale si financiare; dar ce conteaza.
    Tupeu jegos ce au, si-au tras si semnatura pe ea!
    Eu cred ca e mai bine sa le trimiti in mail pe adresa redactiei si sa le amintesti ca esti proprietarul fotografiei.

    Apreciază

  2. Acum nu vreau sa imi fac reclama din situatia asta dar a devenit o practica aproape normala sa apelezi la munca altuia ca si cum ar fi un gest firesc. Mi/am gasit poze in presa scrisa, pe saituri de promovare a unor obiective turistice (asta cel putin o zis de unde s-a inspirat 🙂 ), pe montaje foto despre frumusetile tarii si chiar pe un site foto din strainatate destul de bine cotat. Daca se „servesc” de la mine unde nici macar nu sunt foarte clare pozele cum o fi cu fotografii astia mai rasariti de pe la noi care chiar au fotografii adevarate?

    Apreciază

Lasă un răspuns

