Tură foto la Someşul Rece


Împreună cu Alex şi Cristi am purces la o tură foto pe firul răcoros al Someşului Rece. Cum cei doi nu au reuşit să se trezească dis de dimineaţă pentru a prinde lumină favorabilă, am pozat ce s-a putut şi am discutat despre cum ar trebui procedat pentru a obţine rezultate mai bune.

Nu am prins nici lumina blândă a înserării că o venit ploaia, aşa că:

Cam asta a fost pentru astăzi. Am făcut un grătar pe cinste şi câte o căruţă de poze pe marginea cărora trebuie discutat despre subiect, încadrare, aparatură şi…. bineânţeles despre lumină.

6 gânduri despre “Tură foto la Someşul Rece

Lasă un răspuns

