Iarna la Băişoara


Când la Cluj semnele iernii ţin doar de un viitor incert, la Băişoara anotimpul alb işi intrase de mult în drepturi.

Nu-i mai puţin adevărat că, la Băişoara, iarna persistă chiar după ce la Cluj, muritorii şi-au lepădat hainele groase.

Dacă bine îmi amintesc, prin 10 aprilie, un prieten care are cabană la Băişoara m-a sunat să mă invite la schi, susţinând că a nins mai mult decât în decembrie şi descriind o lume feerică.

Nu am putut pleca atunci la munte dar am răsfoit arhivele personale şi am găsit câteva poze făcute la Băişoara iarna asta.

11 gânduri despre “Iarna la Băişoara

  1. eu ar trebui să îți mulțumesc ..pentru simplul fapt că…fotografiile tale mi-au încântat ochii 🙂
    cât despre romantism …se mai întâmplă :)..o parte din ” vină” o are și gazda 🙂

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

