Tarniţa pe ceaţă


Am avut norocul să prind Tarniţa învăluită în mister şi ceaţă, în toamna anului trecut, cu ocazia unei ture foto direcţionată spre Răchiţele. Aşa cum se întâmplă de obicei subiectele foto se dezvăluie când vor ele şi nu prea ţin cont de planurile făcute acasă de fotograf.

Dar Tarniţa este, în orice condiţii, un subiect asupra căruia merită să-ţi îndrepţi atenţia, deoarece are o doză de inedit ori de câte ori o priveşti. Pe malul lacului am întâlnit diverşi oameni fascinaţi de atracţia irezistibilă a naturii pseudo-îmblânzite: pescari, pictori, înotători, fotografi sau pur şi simplu visători incurabili.

Pentru mine Tarniţa este locul unde mă întorc întotdeauba cu plăcere, atras de o forţă misterioasă. Poate pentru că a fost dragoste la prima vedere. 🙂

6 gânduri despre “Tarniţa pe ceaţă

  1. într-o bună zi …pașii mei vor ajunge în acest tărâm de basm 🙂 …simt că o bucățică din inimioara mea se află pe acele meleaguri 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

